Steps doet van 1 april!

Een eeuwigheid geleden was het, dat Steps nog eens op 1 april verscheen. En het zal zeker nog ééuwen duren voor dat nog eens het geval is. Maar gisteren hadden we dus prijs: Een Steps op 1 april! Daarom hadden we het weinig originele idee om in ons magazine een aprilvis te steken. Deze:

In onze tuinspecial kon je dus 100 kilo aarde winnen. Maar geen gewone aarde, ah nee: wondergrond! Een mix van exclusief woestijnzand en slib van de Dode Zee (hoe komen we er op!?) die je bloemetjes wel tien keer sneller doen groeien, zonder extra verzorging en (dollen!) zonder onkruid! En alsof dat allemaal nog niet 1 april genoeg was, diende diezelfde Magic Mother Earth ook voor een perfect relaxerend modderbad. Geïnteresseerde lezers konden alleen “deze eerste zondag van april” deelnemen door ons een mailtje te sturen…

Zou daar nu iemand intrappen, vroegen wij ons af…

En of! Liefst 433 lezers stuurden ons een mail om de Magic Mother Earth te kunnen krijgen. Om hun moeder te plezieren, omdat ze nooit iets winnen of omdat de grond in hun tuin ongelooflijk zuur is! Iemand mailde ook om te zeggen wat een leuke aprilgrap het was (en plaatste er toch maar haar adres bij “mocht het toch geen grap zijn”.) Een andere kandidaat-winnaar stuurde in de loop van de dag een tweede mail, dat ze ‘hét’ vergeten was…

Wel, aan al die 432 anderen die hét nog niet wisten: HET WAS 1 APRIL!

Maar omdat wij nog van de slechtsten niet zijn, kozen we uit de vele mailers 50 lucky losers uit. Zij krijgen elk een fleurig pakje bloemzaadjes… die ze dan wel in hun eigen wondergrond moeten steken!

23 thoughts on “Steps doet van 1 april!

  1. Ik was vooral uit op dat modderbad en zou de hele zak daarvoor gebruikt hebben!
    Wat eens mens al niet zou doen om er goed uit te zien met Pasen. Zelfs aprilmoppen voor waar aanzien.
    Toch goed gezien van jullie. Gelukkig lopen er nog van die naïeve zielen rond waar anderen dan eens goed kunnen mee lachen.
    Keep on smiling. Rita Mertens

  2. “Wondergrond voor mijn vissen graag” – mss waren er toch nog anderen van die 400+ die doorhadden dat het een aprilgrap/vis was???

  3. Dat mijne echtgenoot zich laten vangen heeft kan ik bijna niet geloven, dat dit bij mij gebeurt is normaal spijtig voor de wondergrond (ik dacht al met je kan het gebruiken voor een modderbad dat zag ik toch niet direkt voor mij om dit daarvoor thuis te gebruiken ben wel een beetje kwaad op mijzelf dat ik weer zo naief geweest ben …

  4. ’t was ook zo lang geleden,dat ik nog eens een originele aprilvis mocht smaken;
    zodat ik er volledig in mee ging.
    proficiat omdat u het gevoel voor humor bij de mensen zo aanwakkert.

    feyaerts arthur

    • ik zal dan maar zelf zorgen voor de wondergrond ,en wie weet krijg ik nu wat bloemenzaadjes zo kan ik er toch een hele zomer van genieten ;-)

  5. ja, daar ben ik serieus met mijn twee voeten ingetuind dan zullen we zelf voor een mirakelke moeten zorgen he!

    goed gevonden , heb goed met mezelf gelachen” oen da’k ben”

    ;-)
    ciao

  6. Ik had er echt geen flauw benul van ben er gewoon met volle slaapoogjes ingetuind.
    Wel spijtig zag me al helemaal zitten tussen al die wonderbloemen. En nog niet te vergeten mijn bad!
    Maar allé ik kan er toch mee lachen!!

    Groetjes Hilde

  7. Tja dat is zeer lang geleden dat ze mij nog eens liggen hadden, bij deze is het jullie gelukt.

    Super gewoon, en weet je laat dat zaad maar komen we planten dat zowel in de grond die we hebben

  8. Op het laatste moment gong er een lichtje branden , ik schreef er dan nog bij als het maar geen 1 april grap is maar verstuurde het toch maar .
    Wel dat was toch n goed gedaan , mat al die goede tuintips .
    Laat ons nog lang genieten van STEPS . Dat is een fijn blad .
    Vriendelijke groetjes .
    Nancy

  9. Haha, goed gevonden, spijtig dat ik er ben ingetuimeld, was al aan ’t genieten van al die wonderbloemen in de tuin, & een moddervelleke….maar vind het toch een goeie aprilgrap!
    Jullie mogen nu echt wel die zaadjes sturen, dat maakt alles goed!!!

    Vele groetjes,
    Elizabeth De Valck

    • myn nichtje gebeld,met melding van die aarde,ik vlug mail gezonden ,
      de dag er op schreef ze my dat ik by de gelukkigen was, EN BLY DAT IK WAS
      kort daarop zei ze APRIL GRAP ?maar ik was daarom niet boos op haar ,je moet ook nog tegen een grapje kunnen he ,

  10. Dit is echt de max, ik ben er ingetuind… De potgrond zal ik zelf dan wel kopen maar de zaadjes zou ik graag zien komen. Toch tof blad trouwens, groetjes, Claudia Smolders

  11. Ik heb de mail verzonden terwijl er hier een feestje was ter gelegenheid van mijn man zijn 40 ste verjaardag … ja hij is ook jarig op 1 april… mijn ma en zus zaten geheimelijk te lachen en toen de mail verzonden was … begonnen ze spontaan te lachen en zeiden ze het me… verdikke toch wat hebben we nog plezier gehad… bedankt voor de leuke avond want dat is het uiteindelijk geworden :)

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

