Hoeveel ben ik afgevallen? (2)

De eerste week van mijn voedselzandloperexperiment ging het hard: anderhalve kilo kwijt, zonder veel moeite. Ondertussen zijn we iets meer dan twee weken verder en dus werd het tijd om nog eens de weegschaal boven te halen. Zou ik veel afgevallen zijn? Yeeha, toeters, bellen en confetti: 60,2 kilo! (En ik kom van 64, mensen!!) Dat is bijna onder de 60, de magische grens waar ik in het verleden alleen door mezelf uit te hongeren onder geraakte (om vervolgens bijna meteen terug bij te komen). Deze keer kost het mij geen enkele moeite, ik heb geen honger en voel me prima. Mijn bevindingen tot nu toe: voedselzandloper, you rock! :-)

One thought on “Hoeveel ben ik afgevallen? (2)

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

